Продавець Інтернет магазин "Пірс". Працюємо у воєнний час. розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
125 відгуків
+380 (67) 910-67-81
+380 (66) 721-63-07
Інтернет магазин ПІРС
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаЗамовлення потрібно забрати протягом 5 днів після надходження на склад Нової пошти, тому що на 6-й день посилка автоматично повертається (всі замовлення, навіть при повній передоплаті).
  • СамовивізСамовивіз зі складу.

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Переказ грошей з картки будь-якого банкуПереказ здійснюється через онлайн-сервіси або каси відповідних банків.
  • Переказ грошей з картки ПриватбанкуПереказ здійснюється через сервіс Приват 24 https://www.privat24.ua/
  • Оплата за реквізитамиДля оплати за реквізитами необхідно при оформленні замовлення написати свій e-mail та поставити відмітку навпроти пункту 'Вислати рахунок на оплату'.
  • ПісляплатаПри замовленні післяплатою необхідно сплатити аванс - 10% від суми замовлення, але не менше 150 грн. Ця сума буде вирахована із суми післяплати.
Інтернет-магазин "Пірс" пропонує своїм клієнтам доставку товару по Україні на склад транспортних компаній «Нова пошта», «Делівері», де Ви зможете самостійно забрати Ваше замовлення, або доставку на Вашу адресу вищевказаними транспортними компанія. Доставку оплачує одержувач.

У разі виявлення бою висланого вантажу, в обов'язковому порядку Вам необхідно скласти та підписати Акт прийому-передачі на складі транспортної компанії, а так само вислати копію цього акта нам по електронній пошті.

В акті ОБОВ'ЯЗКОВО указываете состояние упаковки: вмятины, следы от обуви, царапины, дыры в коробке, сорванный скотч и т.д. Если Вы указываете - «упаковка не повреждена», то транспортная компания отказывает в компенсации боя.

Если в процессе приема посуды на складе Вы обнаружили производственный брак, то Вам необходимо связаться с нашими менеджерами для замены (обязательно сохранить упаковку в первоначальном виде):
Претензии по количеству полученного товара мы принимаем в течении 3-х календарных дней с момента получения заказа;
Претензії по якості отриманого товару ми приймаємо протягом 14-ти календарних днів.

Найзручніше здійснювати оплату за товар за допомогою Приват 24 на картку Приватбанку, номер якої буде висланий Покупцеві в рахунку.

Вибраний товар може бути оплачений на розрахунковий рахунок ФОП(підприємця). Рахунок висилається за запитом.

Товар може бути сплачений будь-банківської картою Visa і MasterCard через сервіс "АйПэй" або інший аналогічний.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner